Projekt Pinesample w Madrycie to unikalne rozwiązanie dające markom i produktom dostęp do realnego sklepu w bardzo krótkim czasie. Miejsce zostało zaprojektowane tak, by przy najmniejszym możliwym koszcie uzyskać branding i indywidualny klimat marki. Dzięki technologicznym nowinkom stanie się testową witryną marek w Hiszpanii.
Klient potrzebuje umieść w swojej witrynie ekran, który nie będzie wymagał żadnych dodatkowych nakładów w przpadku zmiany brandingu całego sklepu. Została wybrana witryna przy wyjściu ze stacji metra, z największą przepustowością. Ekran ma objąć całą witrynę oraz mieć możliwość przesuwania, w przypadku gdy będzie potrzeba umieszczenia fizycznego produktu przed ekranem. Z drugiej strony należy "oszczędzić" maksymalnie miejsce, tak by zostawić jak najwięcej powierzchni handlowej.
Projekt rozwojowy, który na początku ma przyciągnąć klienta przechodnia. W przyszłości opracowywany jest koncept nad całkowitą digitalizacją powierzchni i minimalizacji kosztów zmian.
Koncept zakłada wynajem miejsca nawet tylko na 1 dzień, na przykład do szkolenia swojej sieci sprzedaży, stąd zastosowane rozwiązanie mają być ultra proste w obsłudze.
Ponieważ wielkość jest ograniczona witryną, maksymalny rozmiar do zastosowania to 2x2m. Zdecydowano o wykorzystaniu diody P4 zewnętrznej, tak by wykorzystać jasność i ochronę przed promieniami słonecznymi, które będą na nie padać.
Kabinet 960x960, zamontowany na szynach, które "odjeżdżają" z pomocą jednej ręki. Diody P4 o wysokiej rozdzielczości. Do tego procesor Novastar Taurus TB6, który z chmury aktualizuje treść ekranu.
W przypadku ekranów zewnętrznych, dioda P4 to rozdzielczość sugerowana w roku 2021. Jej wskaźnik kosztu/ilości diód jest najwyższy w przypadku rozwiązań na zewnątrz.
W przypadku witryn sklepowych obowiązkowe są moduły zewnętrzne, z jasnością min 4.000 nitów. Cała reszta, czyli okablowania, elektronika, etc może być wykorzystywana z projektów wewnętrznych.