Discover projects
Nowy POST

10 typów interaktywnych treści do zaangażowania pracowników

Treść

# 1 Digital signage do analizy wydajności pracy

Analiza wydajności mierzy wydajność każdego pracownika, projekty, nad którymi pracuje, postęp w realizacji określonych zadań i nie tylko. Punkty te powinny być zawsze śledzone ze względu na wydajność, ale za pomocą digital signage firmy mogą wykorzystywać je jako treści do zaangażowania pracowników. Zobacz, jakie metryki są dostępne i zobacz, jak można je wykorzystać do zaangażowania pracowników. Firmy mogą wyświetlać określone wskaźniki związane z projektem, a także ogólną wydajnością, za pomocą monitorów przemysłowych, dużych wyświetlaczy, takich jak ściany wideo LCD i wyświetlacze LED, które angażują pracowników i budują zaufanie. Korzystaj z tych narzędzi, aby śledzić postępy i jednocześnie utrzymywać inwestycje pracowników.

# 2 Komunikacja cyfrowa w salach konferencyjnych

Każda firma musi zintegrować rozwiązania cyfrowe w swoich salach konferencyjnych. To doskonałe miejsca do komunikacji z pracownikami. Menedżerowie mogą uzupełniać prezentacje w salach konferencyjnych o wyświetlacze cyfrowe, które pozwalają im dodać element wizualny do dyskusji. Jest to dane dla każdej nowoczesnej sali konferencyjnej, ale wyjdź poza podstawy. Interaktywny pulpit nawigacyjny połączony z oprogramowaniem CMS do zarządzania treścią cyfrową może zmienić każdą standardową salę konferencyjną w obszar wielofunkcyjny. Nie ma znaczenia, kto korzysta z pomieszczenia i do czego jest potrzebny — digital signage można dostosować do wyświetlania standardowych informacji o firmie, szczegółów spotkań, informacji o wydarzeniach i nie tylko.

#3 Pamiętaj o terminach dostaw i ważnych terminach w biurze

„Poza zasięgiem wzroku i umysłu”, jak mówi przysłowie. Zapracowanym pracownikom łatwo jest stracić kontrolę nad terminami bez odpowiedniego widocznego systemu. Na szczęście digital signage oferuje idealne rozwiązanie w zakresie widoczności terminów.

Obszar komunikacji wewnętrznej współpracuje z menedżerami w celu opracowania listy projektów i priorytetów, a stamtąd informacje mogą być wprowadzane do układu treści, który regularnie wyświetla te ważne terminy dla pracowników w różnych działach na ekranach ścian wideo, monitorach przemysłowych, totemach cyfrowych czy kioskach informacyjnych. Ten rodzaj widoczności może być bardzo przydatny do pamiętania o pewnych projektach, a ich wdrożenie nic nie kosztuje. Jest to korzystne dla obu stron.

#4 Automatyczne systemy alarmowe w firmie

Gotowość na sytuacje awaryjne to kluczowa zaleta cyfrowego oznakowania. Ogólnofirmowe wyświetlacze Digital Signage mogą być zdalnie połączone z systemami ostrzegania i automatycznie wyświetlać wszelkie ostrzeżenia, które mogą być istotne dla danego obszaru. Obszary komunikacji wewnętrznej, serwisu lub operacyjne mogą opracowywać niestandardowe szablony treści do wdrożenia w sytuacjach awaryjnych: zła pogoda, pożary, wycieki gazu, problemy elektryczne itp. Za pomocą kilku kliknięć przycisku mogą wyświetlać te szablony na ogromnych ekranach, takich jak ściany wideo i ekrany LED, lub komunikować drogi ewakuacyjne z każdego monitora, totemu lub kiosku z cyfrowym oznakowaniem umieszczonym na korytarzach, aby dostarczyć pracownikom cenne informacje o trasie ucieczki, protokoły bezpieczeństwa i nie tylko.

# 5 Programy BHP i kontrola bezpiecznego wejścia do biura

Codziennie jesteśmy narażeni na różne zanieczyszczenia i wirusy, które mogą łatwo rozprzestrzeniać się w firmach, przenosząc przedmioty ogólnego użytku. Ten czynnik jest znacznie bardziej delikatny, gdy mamy zakłady produkcyjne lub centra operacyjne z dużą liczbą pracowników. W tym miejscu wkracza obszar BHP, aby wdrażać programy higieniczne, które dbają o zdrowie pracowników. Obecnie dostępne są zasoby technologiczne, takie jak ekrany do pomiaru temperatury ciała z rozpoznawaniem twarzy, totemy z pomiarem temperatury i automatyczne dozowniki żelu antybakteryjnego, aby zapobiegać masowemu rozprzestrzenianiu się wirusów w firmach.

# 6 Komunikuj wydarzenia firmowe, szkolenia i spotkania

Wszystkie wydarzenia dotyczą świadomości, niezależnie od tego, czy są skierowane do zwykłych klientów, czy do pracowników firmy. Za każdym razem, gdy firma organizuje wydarzenie, takie jak zbiórka pieniędzy, rekolekcje, impreza biurowa lub budowanie zespołu, powinna ogłosić to swoim zespołom.

# #7 Interaktywne katalogi i rezerwacja pokoi w biurze

Dlaczego nie zapewnić pracownikom usprawnienia nawigacji dzięki cyfrowemu pulpitowi katalogowemu? Podobnie jak katalogi statyczne, układy te mogą być tworzone w celu dostarczenia ważnych szczegółowych wskazówek zarówno dla pracowników, jak i odwiedzających. Ale w przeciwieństwie do katalogów statycznych, komunikaty można zmieniać w zależności od okazji. Na przykład, jeśli firma organizuje konferencję w swoim biurze, monitor przemysłowy lub totem informacyjny znajdujący się przy wejściu do firmy można łatwo zaktualizować, aby przyjmować tych gości i kierować ich do odpowiedniego pomieszczenia. Dodatkowo dostępność sal można sprawdzić i zarezerwować za pośrednictwem totemów lub kiosków interaktywnych.

# 8 Cyfrowe tablice menu dla barów - restauracji

Jeśli firma jest wystarczająco duża, aby oferować kawiarnie, restauracje w stołówce lub stoiska z jedzeniem, dlaczego nie dodać elementu cyfrowego do swojej promocji? Zamawianie przez pracowników można ułatwić dzięki cyfrowym tablicom menu składającym się z ekranów na ścianach wideo, które na pierwszy rzut oka podsumowują wszystkie opcje, z angażującą i dynamiczną treścią. Partnerski sprzedawca żywności również czerpie korzyści, oferując bardziej zaawansowaną opcję wyświetlania niż statyczne oznakowanie, do którego są przyzwyczajeni.

# 9 Cyfrowe programy rozpoznawania i motywowania pracowników

Pamiętasz, jak firmy umieszczały na ścianach statyczne plakaty z nijakimi i mało inspirującymi cytatami, aby zmotywować swoje zespoły? Te dni się skończyły. Dziś firmy mogą realizować tę samą strategię w bardziej progresywny sposób dzięki digital signage. Wybierz kilka spersonalizowanych cytatów od wybitnych pracowników wyższego szczebla, kadry kierowniczej lub liderów w branży i przekaż je pracownikom za pomocą monitorów branżowych lub cyfrowych totemów, które mogą stale przeglądać. To proste zadanie, w którym możesz dodać inny rodzaj elementu do strategii digital signage firmy.

# 10 Zachęcaj współpracowników do udziału w firmowych sieciach społecznościowych

Media społecznościowe oferują wiele treści angażujących pracowników, jeśli chodzi o digital signage. Obszar zasobów ludzkich może integrować pozytywne interakcje sieci społecznościowych na ekranach cyfrowych, aby dostarczać nowe treści w czasie rzeczywistym.

No items found.
POWIĄZANE POSTY

Eksploruj dalej