Marka odzieży sportowej ma kilka sklepów w dobrych lokalizacjach i uczyniła z gigantycznych ekranów digital signage kluczowym elementem w sklepach.
Firma iGotcha Media zajmująca się rozwiązaniami digital signage w Montrealu w Kanadzie przy wsparciu AEDify, firmy architektonicznej i projektowej, stworzyła i dostarczyła zestaw doświadczeń związanych z digital signage, zaprojektowanych w celu „przyciągnięcia klientów do sklepów i zaprezentowania żywej i atrakcyjnej mieszanki sezonowych treści związanych ze stylem życia, animacji, i świadomości produktu.”
Technologia różni się w zależności od sklepu, wielkość ekranów różni się od pojedynczych 55-calowych ekranów LCD, takich jak digital signage, również połączonych w ścianę wideo LCD o wysokiej rozdzielczości, po wewnętrzne ekrany LED o powierzchni ponad 10 m2. Wszystkie ekrany marki w Stanach Zjednoczonych są zdalnie połączone z centrum operacyjnym za pomocą własnego CMS do zarządzania treścią cyfrową.
Psycho Bunny tworzy współczesną i golfową odzież dla mężczyzn. Jej sklepy znajdują się w Aventura Mall w Miami na Florydzie; Seminole Hard Rock Hotel & Casino, Hollywood, Floryda; Lenox Square, Atlanta, Georgia; Sklepy Forum w Caesars Palace, Las Vegas, Nevada; oraz Orlando International Premium Outlets, Orlando na Florydzie.
„Nasza marka jest mieszanką sztuki i psot, a umieszczanie dynamicznych ekspozycji w naszych sklepach zapewnia nam potężną i kreatywną platformę do dzielenia się naszą marką z naszymi klientami” – mówi Kenny Minzberg, wiceprezes ds. rozwoju biznesu międzynarodowego w Psycho Bunny.
„Psycho Bunny to rozwijająca się marka i firma z branży odzieży męskiej” — kontynuuje Greg Adelstein, prezes iGotcha Media. „Naszą pasją jest pomaganie klientom w korzystaniu z aplikacji ekranowych w celu wzbogacenia doświadczeń klientów. Jak dotąd reakcja była bardzo pozytywna. Menedżerowie sklepów zgłaszają, że kupujący wchodzą do sklepów, aby zobaczyć te przyciągające wzrok doświadczenia”.