Dioda LED o wysokiej rozdzielczości wypełnia tylną ścianę za ladami obsługi klienta i otacza drzwi. Przypomina to, co działo się w lobby biurowców, ale w tym przypadku jest to oddział banku.
Tak więc jesteśmy teraz w punkcie, zarówno pod względem opcji projektowych, jak i cen, gdzie dioda LED o niskim pixel pitch trafia do niezależnych centrów bankowych jako kluczowa funkcja wizualna.
Jedną z rzeczy, które lubię tutaj, jest kreatywność, która jest wizualnie interesująca i dotyczy wyłącznie doświadczenia, a nie świetnego marketingu wypełniającego ściany, próbującego uzyskać coś takiego jak subskrypcje nowej karty kredytowej lub odsetki.
Istnieją inne możliwości i sposoby, aby to zrobić i zastanawiam się, czy można dojść do wniosku, że bank, który wygląda i czuje się dobrze, jest lepszy dla powrotu biznesu niż bank, który jest zawsze na sprzedaż.
Cyfrowa strona nowego oddziału została zaprojektowana przez firmę konsultingową / agencję DBSI z Phoenix, która koncentruje się na bankowości detalicznej.